Η πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή. Για να δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Ορισμένοι τύποι προϊόντων εξαιρούνται από τις επιστροφές. Τα ευπαθή προϊόντα, όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά, δεν μπορούν να επιστραφούν. Δεν δεχόμαστε επίσης αγαθά που είναι προσωπικά ή είδη υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Πρόσθετα μη επιστρεπτέα είδη:
– Κάρτες δώρων
– Λογισμικό που μπορεί να μεταφορτωθεί
– Ορισμένα είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς. Παρακαλούμε μην στέλνετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.
Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις στις οποίες χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:
– Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
– CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή βινύλιο που έχει ανοιχτεί
– Οποιοδήποτε προϊόν που δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, που έχει υποστεί ζημιά ή από το οποίο λείπουν μέρη για λόγους που δεν ελέγχονται από εμάς
– Κάθε προϊόν που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση
Επιστροφές χρημάτων
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ενημερώσουμε ότι παραλάβαμε το προϊόν που επιστρέψατε. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής σας. Εάν εγκριθεί, η επιστροφή σας θα διεκπεραιωθεί και η πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής εντός λίγων ημερών.
Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να καταχωρηθεί επίσημα η επιστροφή σας. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας μέχρι να καταχωρηθεί η επιστροφή χρημάτων. Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Προσφερόμενα προϊόντα
Μόνο τα προϊόντα σε κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν. Τα προϊόντα σε προσφορά δεν μπορούν να επιστραφούν.
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Δώρα
Εάν το προϊόν είχε επισημανθεί ως δώρο κατά την αγορά και σας είχε αποσταλεί απευθείας, θα λάβετε πίστωση δωροκάρτας για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραλάβετε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας αποσταλεί η δωροκάρτα. Εάν το προϊόν δεν είχε επισημανθεί ως δώρο κατά τη στιγμή της αγοράς ή ο δωρητής είχε στείλει την παραγγελία σε αυτόν για να τη δώσει σε εσάς αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.
Επιστροφές χρημάτων για αποστολή
Θα είστε υπεύθυνοι για την καταβολή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, τα έξοδα επιστροφής θα αφαιρεθούν από την επιστροφή χρημάτων. Ανάλογα με το πού βρίσκεστε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάσσετε μπορεί να διαφέρει. Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το προϊόν που επιστρέφετε.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές και τις επιστροφές χρημάτων.